Same old story

Mmm. Så e det jävlar i det. Den låten känns som den är skriven av mig. Jag drömde hela natten om honom. Såklart. Precis som jag inte har annat för mig. Drömmer ju oxå sanndrömmar, jag kan inte skilja på dröm o inte. Kan börja rodna för något jag drömt, blir arg, eller som idag. Nedstämd.


jobb

Jag vill inte ha ett förhållande, vill ha kakan men inte äta upp den. Jag har känt så här i tre år. Jag skulle nog behöva få honom ur mitt system, tex att han sa att han absolut inte ville träffa mig mer, att jag är ful o ohet.:)
Jag vill skriva ett brev till honom. Men det kommer jag inte göra, för det är det där med att jag inte ska sjunka så lågt... Fast jag har aldrig fattat det där riktigt, om jag vill skriva gör jag det. Så e det bara.

Fan va hungrig jag e nu. Råggröt o knäcke med ägg o kaviar (det är inte nyttigt, men gott!)

Il be back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback