o la la

Nu e det minsann inte lång tid kvar innan det är dags för lägenhetsstädning o inredning. Guuuuud va roligt det ska bli.
En annan sak som oxå är skitrolig, som jag kom att tänka på just nu. Jag får LÖN idag. Mycket o extremt efterlängtad.

Köpte en matchande underbar citrongul tekanna. Jag älskar te och ännu mer älskar jag tekannor o teburkar i olika utformningar. Jag har sett en skitsöt en gång som är som ett akvarium och handtaget liksom är som en liten kattuge. Den vill jag ha.

Ledig idag. Det var inte igår. Känner att det behövs. Blir full rulle sen hela helgen. Jobbar den underbara tiden 8-21 fredag, lördag och söndag. O la la.

Min kanin busar. Hoppar upp och ner på sin transportbur. Som en liten luddig jojo.

Jag måste in o kolla lite på Ikeas sida. Men min största fasa. Att ha ett Ikea-hem. Du vet när det ser ut som man jobbari butiekn och får 75% på allt...
Aaaaaa. Jag vill inte. Måste kolla runt lite innan jag bestämmer mig för möbler o dyl.

Har en liten liten släng av dåligt samvete för att jag typ bara ungås med R för tillfället, har liksom inte funnits tid att träffa dom andra. Men det e ju så bra med henne. Liksom behöver inte vara så jävla konstlat. Bara va liksom. Så det ska vara tycker jag. Orkar inte vara mer social än jag e nu. På jobb1, bara trevlig o lugn hela tiden, och på senaste även lite fnissigt??? Hmm, det får inte vara så. Jobbar hårt hårt på att låta den tanken vara ifred.
Jobb2, trevlig o social mot kunderna hela tiden.
Hemma, trött, grinig, likgiltig.
Nja, kanske inte riktigt så illa, men almost.

Funderar om det är värt att köra till Mio o kolla ut en säng idag? Hmmm, kanske är bättre att vänta?

På onsdag ska jag jobba samma tid som fnissanledningen jobbar.
Giiiii.

Nä, nu blir det att ta tag i lite skönt avkopplande städning o sen matlagning. Ska göra potatisgratäng att frysa in o sen pasta med kantarellsås. Mums.


image29

En underbar kväll jag gick hem de 100 metrarna fån R.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback