giiiiiii

Blir det imorgon. Jag längtar längtar efter att klockan ska bli halv åtta imorgonkväll. Ska på inflyttningsgalaj o sen jävlar vara ledig hela söndag!!!
Bara vara bakis, tycka synd om mig själv.

Nu har jag krängt en viktväktarpizza, undrar om det verkligen e nåt bättre än vanlig? Hmm... Den e ju avsevärt mycket mindre...:)

Idag har jag även;
*Blivit biten av en hundjävel på jobb. Denne långhåriga schäferhane är mentalt störd och ville använda min arm som tuggben.
*Gullat med en skit skit skitsöt röd, lite långhårig kattunge. Och när jag är mitt i gullandet o gosandet o tar upp honom mot ansiktet, så känner jag en välbekant doft i form av diarre. Mums filibaba. Kattjävel.
*Hunnit med att få rycket på det mesta på jobb. Tror att det kan förknippas med att jag jobbar för mycket o typ inte vet vilken dag det är... Men det är bara en period nu. Behöver pengarna.

image24
den helvetiska äckliga o söta kattungen

Och nu är jag astrött. Bränner litta musik till bettan o kränger godis. Så nu e jag hög på socker som en annan treåring. Fnissig o inte alls sugen på att sova...

Pratade med J igår. Kändes riktigt bra. Han e het. Som vanligt. Damn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback