Galet

Att jag hinner sitta vid datorn så här mycket. Har jag typ inte gjort på år känns det som. Lyxigt värre. Undrar om jag är trött när jag ska köra hem ikväll klockan tio? Hmm...
Får ta en powernap på jobb...:)

Har nu, packat, städat, hunnit med mina egna tankar...Positivt?

Idag ska jag äta köttbullar som R har gjort med sin mum. Fy satan va goa dom e. Hur gulligt e inte det att ge mig? Me like.

Vad köpa till bror. Vad önskar han sig? Pengar. Det går bort. Film. Det går bort, tråkig present.
Göra något själv. Japp japp. Måla en liten tavla. Klistra på popcorn...:)
Perhaps en storstädning av hans rum? Alltid uppskattat. Förutom när man hittar hemlisar...Haha.
Kanske ska klistra på bilar oxå (tavlan), det vill han ju ha. En ny bil. Tsss.

Ska jag orka köpa lingonsylt? Vill ha hemmagjord potatismos o lingon till bullarna.

Snart ska jag flytta!!!
Till min fiiiiiina lgh. Fy farao vad jag längtar. Ska måla om i köket. Jag vill ha citrongula luckor. Med fina bruna schabloner på några av dom. '
Bruna/ek färgade hyllor. Det blir najs.
Och såklart en massa gröna detaljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback