Whats the thing liksom

Men, vad är det med mig. Jag får ju för fan aldrig gjort något när jag e ledig. Har gått snart en hel dag o jag har typ suttit o glott på tv, suttit lite vid datorn och varit med R på donken. Men inget mer...
 Detta är fan katastrof. Jag hade supermycket grejer att göra idag! Städa ur lägenheten både denna o den på Björkholmen.
 Fixa postväxel, fast det kan jag inte skylla på eftersom jag inte har några pengar att sätta in på den än...Hehe. Fixar jag på onsdag.
Jag skulle plantera om blommorna, det kommer typ inte bli av förän alla har dött o jag köper nya, då kanske jag får för mig att planera om dom direkt så dom inte går samma öde till mötes.

Ringde till Kenneln innan, berättade att jag inte fixar att jobba 100% på jobb o sen en massa timmar där ute. Skiter i om han blev förbannad, liksom så det e. Deal with it.

Jag borde inte ha kakor o choklad hemma. Jag borde åka o träna nu istället. Jag borde börja städa, jag borde organisera mat till ikväll. Jag borde göra sallad o fixa till maten i veckan, men jag pallar tji av detta.

Jag vet vad jag ska göra. Jag ska gå en promenad, duscha, plocka undan lite här hemma, kanske städa av toan... Fixa krubb o sätta mig tillbaka påden här fina platsen. Framför datorn o tvn. Later.

Jag är trött. Jag måste vila upp mig, för jag tror att min apati beror på att jag jobbar för mye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback