Tidigt idag...

Var uppe med tuppen o började dra med tvätten. Kollar Steffo på nyhetsmorgon, jag gillar verkligen honom, förutom när han som idag, förolämpar gästerna...Haha. Ganska ball. Hon tanten från UD ser arg ut:)

Snart drar helveteshelgen igång. Jobbar 15-21 idag, 7.30-19.30 lördag och söndag...
Usch. Borde vara förbjudet att jobba så.

Igår fixade jag lånekort på bibblan. Jag önskar att det var lite finare där, jag ÄLSKAR bibliotek. Det är något speciellt med att gå där inne o titta o lyssna. På tal om det brann ett visst bibliotek i Vellinge ner igår. Tornet närmare bestämt. ALLT brann ner. Det var ett fint o mysigt B, synd att jag inte var där så mycket under gymnasiet...:)

Sov gott i sängen, fast vaknade några gånger för att lokalisera mig... Hihihi.

Jag är addicted to Facebook. Jag erkänner.
Jag borde lägga in fler bilder. Det tycker både jag och andra. Men är så dålig på att fotografera, eller egentligen är jag inte det, men tänker liksom inte på att dra upp den när jag hittar på grejer. Men det ska det bli ändring på!

Nu; tillbax till tvätten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,synd att du inte var på Vellinges biblioteket mer under skoltiden. Det var synd att du inte var i skolan mer över huvud taget under första skolåret men det har du ju fixat till men det satt långt inne. Pusssssssssssssssssar.

2007-10-19 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback