tar mig i kragen...

...och inser fakta. Jag vet ej var ifrån denna kärleksförlaring kom. Jag blir bara så satans konfunderad av att tänka för mycket. Man blir det...Hihi. J kan fortfarande få mig konfunderad. Han e ju så otroligt snygg.
Jag sa till R igår att jag inte kommer tillåta mig själv att gå förbi en snygging på stan utan att fråga ifall vi ska hitta på något i fortsättningen.
Imorgon är till Skåne det bär. Så himla najs ska det bli. Var bjuden till "Ingrid" på inflyttningsgalej, men fan orkar inte flänga omkring. Hoppas hon vill komma till mig ändå...:)
Idag kommer min SOFFA och mitt SKÅP! Åhhhh va det ska bli skönt!!!
Nu får jag sätta litta fart, börjar halv ett o innan dess ska jag gå till R o ge henne nyckel och sen hinna äta o packa. Ajajaja, var blir tiden av?

Snyggaste o gulligaste killen i England addade mig på facebook, så nu vill jag åka till Aspatria istället, skita i allt detta... Var så längesen jag såg honom! Mums:)

Kommentarer
Postat av: älsklingsbror!

va håller du på med... haha. du e kass i kolan.!
Heter vår kusin verkligen maria victoria eller det är bara som hon hittar po?? ha det bra! ps. du får sova i min säng inatt så sover jag hos emily eftersom ditt rum e lite kalt! hörs ikväll iallafall.. ringer dig när jag slutar vid 10 tiden! puss.. hälsa R

2007-10-26 @ 12:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback