mi casa es su casa

Eller nåt sånt. R passade Putte i helgen, han hade fantamej bitit henne. Nu är det veterinären som gäller. Nuts of.
Jag läste klart triologin Stieg Larsson i söndags. Alltså jag blev helt tom när de var slut. Kändes som om jag var i boken, levde mig väldigt in i historien. Kändes nu som om en del av mig dog. Usch va hemskt att jag lever mig in i det så mycket.
Så nya boken blir nog Tusen små bitar av James Frey. Kan även bli en av Sigges.

image46

Men det är bara för att han e snygg. Men klart, har hört att han skriver bra oxå... Men mest är det för att han e giii:) Varför e han upptagen?
Idag har jag fixat i lägenheten hela dagen. Satt ihop vitrinskåp, satt upp gardinstång o gardiner. Satt upp lampor. Jag var svettig som tusan när jag skulle göra det, va rädd att jag skulle få en riktig elkyss.

Jag hörde på radion idag att ingen ska vara nöjd med det dom har. För då är det mer chans att man blir deprimerad. Men ska hela tiden sträva efter att förbättra sig eller att vilja ha saker o få saker gjorda. Kan ju då declare att jag minsann inte är i farozonen, för jag har tusan i det hela tiden saker att göra.

Franska. Det är mitt nya projekt. Jag kan lite lite, men har bestämt mig för att lära mig mera! Fast har inga pengar att köpa böcker nu, så det får vänta, eller ifall de har på biblioteket. Ska kolla.

Har precis lagat god färskpasta men god veggesås till, och slagit till med ett glas vin, najs!

Inatt drömde jag om J. Haha, ja jag drömmer ju såna där sanndrömmar, jag har svårt för att skilja på dag o natt ibland. Häromnatten drömde jag om min första kille. Och vad händer? Dagen efter ser jag honom vid ett vägarbete mitt på E6, sånt e faktiskt ganska sjukt. Ska tilläggas att jag nog inte sett honom på ett o ett halvt år innan. Jaja, undrar ifall det är som så att ifall man dagdrömmer så drömmer man mer på nätterna?? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback