J du gör mig helt galen, alltid

Varför dansade jag in i dig för tre år sen på Magget? Varför är du den enda som jag alltid vill prata med, och alltid tänker på.
Varför är det enda jag vill är att du ska hålla om mig. Viska snälla saker i mitt öra o bara vara min.
Jag önskar att jag inte behövde berätta hur jag känner för dig. Vill att du ska veta det bara. Vill att du ska göra som du brukar. Läsa mina tankar.
Jag brukar inte behöva berätta för dig hur jag känner o tänker, du ser det på mig.
Det är det jag vill ha hela livet igenom.
Men är du den?
Är du den enda som jag kommer känna så inför?
Någonsin?
Kom hit...
Flytta hit...
Var min.
Lika mycket som jag tycker om dig. Lika mycket ogillar jag dig för att du har gjort valet du gjort. Jag kan vakna fortfarande på morgonen och vara arg på dig just för det. Jag kan älta dig efter tre år... Alltid när jag tänker på framtiden är du inkluderad.
Jag hatar dig!
Du kan göra mig helt sjukt arg.

Och du kan göra mig superduper glad. Så glad så jag vet inte var jag ska bli av. Så glad så jag vill skrika. Allting blir vackert o underbart när jag tänker på dig. Jag vill vakna upp bredvid dig. Jag vill koka kaffe o baka bullar åt dig på lediga dagar. Jag vill sitta o mysa med dig i flera timmar. Sitta o pussa på dig o bara vara nära.
Vill lukta på dig. Vill känna din varma hud mot min.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback