i valet o kvalet

T har typ sms-charmat mig hela dagen. Kan man bli annat när han skriver att jag är en underbar person o väldigt vacker?  Me like. Sånt kan jag leva på huuuuuur länge som helst.
Därför var jag tvungen att köra inom honom efter jobb. Kramade om honom och sa som jag känner. Jag vet inte. Han e ju underbar, o bara - det gör inge, jag väntar. När du vet vad du vill så säg till, det är ditt liv. Grabben e ganska lovely.
Han luktar gott.
 
Jag luktar svett, för jag glömde deo imorse, sen fick jag låna lite mansdeo på jobb... Hehe. Så nu luktar jag riktigt svettig man typ. Hahaha.

Nu är det sängen som kallar. Har nyss krängt lite choklad o riskakor, druckit ett glas vin, är alldeles varm inombords. Är det vinet eller något annat månne?

Ps. Hade skitmye energi idag när jag slutade. Ville typ ut o springa. Får vänta till imorn.Kan bli PB med R:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback