Tatta

Ska jag, har bestämt mig, men R hade ett bra inlägg i denna debatt.
Vilka pengar ska finansiera detta? Haha, kaputt. Men I want to mister.

Jaha, och för övrigt då... Drack litta vin igår kväll.
En viss person blev skitfull. Låg på toalettgolvet o fick ha spannen brevid sängen. Blev dessutom riktigt surprised över vad som hänt under natten...Inga namn nämda.
Men hon va lite blek om nosen hela dagen tyckte jag bestämt!:)

Var en runda i staden o handlade lite smågrejer, därefter en fika på Waynes o sen ut till ÖB o Maxi. R köpte en superfin julstjärna som kommer passa fin fint i hennes vardagsrum. Jag handlade en ljusstake (jag vill ha en till) o två ljusslingor till julgranen.
Bestämde även att det blir julbord i sann 1700-talsanda på Hoby Kulle. Mums.

image60

Jaha. Och hur e det då med den där tanken. Jo finns fortfarande kvar. Får väl se hur det blir nu efter att jag varit nere i Skåne. Sticker dit imorgon. Ska bli superb att träffa Mor o Far o Bror.

Hatar Facebook. Jag är fan inte alls mig själv...Sitter där som en annan fjortis o drygar. Jag vill. Så jäkla mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback