Önskelista lagom till den 1 december!

Paolo Robertos nya kokbok (Mina fastrars mat : menyer från Maddaloni), blir så himla glad när jag ser honom, och hans kokbok kommer att inspirera min flytt till Italien...:)

En fin, extremt dyr, bra sport-BH från Casall. Gärna en fin färg.
casall.com/nu

En brödkniv! Det säger bror i alla fall att jag behöver... Och när jag hunnit tänka på det hade det nog inte alls varit en dum ide... Kanske då även borde önska mig en sån där metallskena som man kan "hänga" knivarna på.

En grå stickad basker. Eller en grön. Hmm, får se om jag hittar en i Köpenhamn idag, då slår jag nog till.

En svart vattenkokare. Tror faktiskt att det varit bra för min energiförbrukning...:)

Dunskor från Hemtex, såg några svarta där för nån vecka sen, åååå va fina men alltför dyra var dom! 

Ett köksbord. I ek. Hmm, undrar om jag kanske kan köpa det i januari.

Och tills sist. Vill jag önska mig målarfärg. Grått till köket. Citrongul sprayfärg till luckorna. Och till sist någon grön nyans till sovrummet.

Snälla tomten. Något av det kan jag kanske få, har varit rätt så snäll i år faktiskt. Ett av mina bättre år det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback