Long time no...

Blogg.
Det har varit kasst med tid, eller inte egentligen, men har inte orkat sätta mig ner o tänka o liksom formulera mig så bra... Som vanligt då alltså:)
Ledig idag o imorgon. Sitter o väntar på att R ska sluta jobba o komma hit o äta klyftpotatis, grillspett utan spett o tzatsiki.  Ja, jag glömde att köpa spett. Haha. Sån typiskt grej att göra när man e jag. Haha. Jeje, smaken e den samma jue... Blir nog så at jag bjuder henne på litta vin oxå. Mmm.

Dom streetracar utanför mitt fönster.

Jaha, vad mer. Har fått fortsatt vik på jobb. Najs. Skönt o veta att inkomsten e säkrad ett tag till.
Har kommit underfull med att jag trivs som singel. Kanske rent av så att jag inte e menad att leva ihop med någon. Kanske är menad för större ting. Exempelvis att få nobels fredspris eller det som nog är större chans, i medicin. Ja, det e najs. Haha, jag ska ha en blå klänning med silverdetaljer o accesoarer.
Vin Diesel på tv. Han e man. Han e svettig o vältränad. Man.

Ska ta mig till gymmet imorgon, och jag ska dra med R. Hon ska bo här i helgen, det tycker jag e riktigt kul!

Nästa helg kommer badjos hit, det blir lajbans... Hårt om inte annat.

Jag pratade med mor innan, hon frågade om vi skulle mysa i Köpenhamn lite den andra helgen i december. Gud va fort det går till Jul. Jag älskar det!!!!  Jag hoppas mormor följer med oxå, mor skulle höra med henne!

Nu måste jag återgå till spettlösa....grillen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback