Kommer bli massa uppdatering idag

Jag börjar idag.
Fredag. Igen. Jag gillar det. Har bytat helg på jobb så jag jobbar denne istället för nästa. Men det gör mig absolut ingenting, för får jobba med T:)
Det har ju hänt en massa, men har liksom inte fått tummarna ur... o skriva om det. Så idag blir det återberättat under hela dagen. Ska städa! Måste städa! Eller måste måste jag väl inte, finns inte så många måsten egentligen, eller hur. Typ, äta, skita, sova...
Hmm, oki åter till det viktiga. Jag ska städa. Jag älskar förresten Ett geni i familjen. Haha. Hoppas att min familj blir så wacked.
Senare ska jag baka pizza o sen kolla hemska Idol. Kan vara så att jag skiter i det o kollar Good Luck Chuck istället.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback