Jaha, då va det dax igen...

Hunnit med en hel del dagdrömmande idag. Det gillar jag. Borde få vara ledig mera så jag hinner med denna viktiga o otroligt givande sysselsättning.
Nu jobbar jag, lördag, söndag, måndag o tisdag o sen ska jag vara ledig i en vecka. Då ska det dagdrömmas indeed.
Om bla mannen. Vet inte varför jag har såna känslor för honom, men det kvittar för det känns bra!
Charmig som få e han. Jag gillar det. Hihi.
Va o boxades häromdagen. Det borde vi göra oftare. Men svårt att få in i våra tajta schema...:) Kickboxing borde oxå testas, projekt övertalning har påbörjats... Hehe.

Bror var här förra helgen. Vi var ute på fredagen o sen blev det slappande resten. Najs. R var med o partajade, drittekul hade vi!

Nu har jag blivit sugen på att flytta till Norrland på riktigt, innan har det mest bara varit en tanke, men nu funderar jag på allvar... Guuuud va underbar natur det e där. Kanske skulle ta o plugga där? Hmm. Plugga. Blä. Nä.

Snart e det dax för julpyssel. Jippie! Åååååå va det ska bli roligt! R o jag har redan bestämt att det ska bakas både pepparkakor o en massa knäck... Får ta o planera in en heldag!

Jag tror faktiskt inte att det e så att det är meningen att man ska leva med en hela livet. Fy fan va tråkigt. Bara en hela livet. Guuuud va långtråkigt.
Nä, bättre att flörta sig genom livet. Då får man vara glad o positiv hela tiden istället för sur o irriterad över skitgrejer. Som exempelvis varför den andre inte har diskat, eller varför den andre inte kan hålla käft när man vill ha tyst omkring sig.
Undrar ifall man känner så även om man träffar "den rätte". Så småningom gör man väl det. Men är det då den rätte? I min värld så finns det ingen som är perfekt, förutom jag då... Och det e ju klart att då kommer finnas saker jag stör mig på med den personen. Jag gillar inte att störa mig. Det e jobbigt o jag känner mig som en kärring.
Usch. Vill inte ens tänka dessa jobbiga tankar, blir trött bara av det.

Ett enplanshus mitt i Norrlands skogar. Brunt, med gröna/vita fönsterkarmar. Vit singel på uppfarten. Några kids som försöker cykla på sina små färggranna cyklar i singeln, men de kommer ingenstans så pappa får knuffa fram dom... Hunden springer med o vill vara med o leka...

Nu till lite bilder.

Goe frukosten! Den tog hela Troja-filmen...
image55

                    
Visst passar Badjos bra in i mitt kök?:) Och visst passar tjejen till höger (jag) o Clive ihop som handen i hansken?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback