Fredag!

Åååå nu e den här igen, bästa dagen. Gött mos.

Idag vaknade jag inte förän klockan halv elva, åååå my god, va hela dagen har gått då. Blev god frulle med scones som R fixade o gröt (som inte alls var lika god...). Sen en runda i affärer. Skulle kolla in en ny mobil, är sugen på denne... Får se vad budgeten säger!

På tal om den, fick jag den underbara elräkningen idag. Shit pommes frittes va el e dyrt. Kasst. Men bara att betala annars stänger dom väl av, som i ett avsnitt av Dear Susan eller vad det heter, där stänger dom av hennes el, det e helt sjukt roligt.

Annars har jag mest suttit hät i min underbart sköna soffa o lojat på nätet, skönt. Sket i träningen idag, tar det imorgon innan jobb. Köpte däremot två böcker på bokus. Nya Harry Potter ( är barnsligt förtjust i all dessa böcker o filmer) och en bok som heter Skallism, haha. Handlar om hur vi upplever rakade skallar.
Fantastiskt roligt tyckte jag.
Mer som hänt idag, jag har börjat längta fruktansvärt efter en hund. Kollade på Oprah innan, där handlade det om dom små livet... Så då blev jag extra sugen.



Ikväll är det Idol. Får väl slå mig ner framför tvn med popcorn o litta iste. Kan bli boken istället, helt beroende på standarn i kvällens program. Boken ja, blev James nu först. Den e helt otroligt fängslande... Den var det från första sidan. Jag vill bara veta hur det går!

Här e litta bilder från förra veckans mingel med R, blev mycket vin... för mycket.
Och sen gick vi på sightseeing i Kallekrona:)
Fisketorget.

 

Igår höll jag nog på med de där kakeldekorationerna i fyra fem timmar, så de ska oxå visas upp här.

image49

Oxå sista bilderna, en på köket o en på sovrumsfönstret sen jag fixat till det.

 

Kommentarer
Postat av: lina

mysigt du verkar ha det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback