Ajsing bajsing

Ibland älskar jag mitt liv. Nu är en sån period. Jag trivs som fisken i vattnet. Bra balans mellan träning, jobb o flört. Lite lite familj, men ska hem till helgen så då blir det väl mättat:)

Idag har jag jobbat, sen hem o fixade lite disk osv. Var o handlade lite gotti gott i pyjamasbyxor...
Fan va lojt det måste sett ut. Jeje. Det som e skönt när ingen känner moi. Fast han killen som jobbar i Ica-butiken kollar på mig precis som jag var från mars varje gång jag e där inne... Hmm. Idag skulle jag ta o handla lite gott nytt te (som R bjöd på igår...Had to buy it!) o så stod han där o packade upp varor. Tss. Jag gillar att vara loj o slapp. De e gutt.

För övrigt.
Fortfarande har inte tanken försvunnit. Men, I cant do it. Sorry. Det e jävligt opassande.

Kan man le på insidan?
Ooooo yes.

Norrland Norrland Norrland.
Ska fanimej ta o planera in en tripp dit, kanske hittar ett mysigt ställe att flytta till senare oxå...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback