Trött!

Usch vad jobbigt det är det här med känslor. Jag kan inte äta, inte koncentrera mig och han håller mig vaken hela nätterna. Finns ingen tid på dagarna vilket ju är klart, men jobbigt är det. Och trött så in i bomben var jag idga när jag vaknade....
Usch vad jobbigt. Kan vara underbart samtidigt som det är jobbigt. Det är konstigt.
Blev såååååååå glad igår, känner mig som en fjortis. Fnissar och får kramp i kinderna när jag pratar med honom.
Erbjöd sig att massera bort det, jo jag tackar. Ska ut o gå med F idag. Vet inte om jag ska berätta för henne, tror inte det, blir så mycket skitsnack. Och det är så onödigt!
Jag vill bara att det ska vara den 25. Och den 26. Ska bli så roligt att träffa brudarna, mat o sen någon mysig uteservering.
Får ont i magen(på ett bra sätt) när jag tänker på den 25. Jaha nu kommer jag inte att kunna äta idag heller. Kan man leva på luft?

Glad o somrig låt idag, glömde igår men men.....Blev distraherad!

Andrea- Time to pray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback