T hela helgen!

Vad härligt att vara här lite. Var o kollade matchen igår. Herrarna förlorade hemma mot Malmö. Men riktigt roligt att träffa människorna. Brorsan o jag hyrde film igår, med Jack Black, J frågade vilken. Jag är skitkass på att komma ihåg vad dom heter... Någonting på T. Ja, sådär, fast gillar ju metal o det var det en del inbakat.
Ja, just det ja. J. Ringde igår. Och helt plötsligt kände jag mig återigen helt lung igen. Men han erkände till och mer igår att han gillade att jag var osäker på honom, inte veta vart jag har honom. Men tänkte på det sen... Kanske inte är så dumt, för då håller sig den pirriga känslan kanske sig kvar längre... Önsketänk.
Hoppas!
Klippte pluttens klor idag, och nu ser jag ut som en tiger har varit på mig... Det är ju fan va han e sprallig,men han vänjer sig förhoppningsvis.
Till mormor på kalajs o middag ikväll.
Mor- Vi kör dit sen dricker vi vin så får Far köra hem.
Det låter gitt!

Skyler Blue- Til Death Do Us Part
...i would go to the end and back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback