Som varje dag...

Jag vet ju att det bara finns ett grej jag kan göra. Men jag vill inte. Drar mig mycket för att göra det. Känns inget roligt alls. Finns bara ett alternativ. Jag har gett ultimatum, inte sådana som man inte kan uppnå. Såna som är ett tvåg om man är tillsammans med mig... Jag är krävande, behöver uppmärksamhet.  Vill göra något men vet inte vad jag vill göra. Tror inte att det här med att flytta samman i en större lgh är en bra ide. Kanske skulle testa att bo isär lite. Ditt eget och jag mitt eget. Behöver det. Känner att det blir bäst så, tills jag vet vad jag vill. Taskigt? Är det elakt att säga så, bättre säga innen än efter? Eller hur.

Övar mig på vad jag ska säga, hur jag ska lägga fram det. Kanske måste få hjälp, kan skylla på att jag har en störning och behöver ta itu med mig själv först....?


Puddle of Mudd- Blurry

Everthing so blurry...
You can be mu someone you can be my sea ...
Can you take it all away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback