Snurre Sprätt.

Men det är ju inte så konstigt att jag tänker så mycket.
Det är faktiskt så att jag inte har så mycket annat att fundera på. Just nu. Fast var o hämtade schema inför sommaren igår. Mmm, det blir ju roligt. NOT.
Det va väl själve fn... Varför ska allt bara var piss nu då?
Ja, klart kunde väl inte vara små rosa skumhallon hela tiden.
Bokade nyss kanotrunda med lillebror. Bir skönt med avkoppling.

J. Vad gör du med mig. Vill egentligen fråga, men är rädd att stöta bort. Vill ta det lugnt. Och känna efter. Det du vill oxå, men du vill även att jag ska vara första tt bli allvarlig. Jag vet det. Du är ingen person som tar det steget först. Du kommer inte vilja träffa mig mer om ja visar mitt rätta jag.
Jag vill nämligen träffas ofta, ofta. Jag vill prata med dig och vara med dig hela tiden. Men tänkte på det, kanske behöver någon som dig då. Som håller distans. Kanske det som varit felet förr?
Hoppas det.
Hopaps att du snart säger hur du vill ha det, elelr alltså du har sagt, men du har inte sagt allvarligt. Supernajs är inte allvarligt.
Hihi. Du=Söt!

Millencollin- Mr Clean
...tell me is that really you, I wonder what you´ve done...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback