Sena sommarkvällar

Det längtar jag grymt mycket efter nu... Det ska bli såååå härligt att vara ledig, att sola o dricka viné i trädgården o på stan. Det kommer att bli en nderbar sommar. Jag tvivlade ett tag där, men nu vet jag att så är fallet. Får packa ihop mina saker innan så att det inte drar ut på min ledighet.
Två veckor kvar i skolan, herregud vad skönt det ska bli. .
Lägger i sista växeln nu, och hoppas att det går undan, men så är det ju aldrig när man längtar efter något!
Pratade med M idag, hon skulle flytta till malmö. Det blir superkul ju. Trodde att jag inte skulle få se henne, men nu blir det singelklubbing med henne, lätt!
Om två veckor funderar jag på att sticka iväg en vecka till Grekland, är det varmt där nu? Hade varit så najs att få lite miljöbyte... Kanske ska nöja mig med London. Billigare i alla fall, eller beroende på vad shoppingen går på såklart!
Men nu fortsätter greys snart, ska sätta mig tillbax i soffan o kolla på det, och hoppas på att höra från the man.

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback