Patetiska veckan...

Det komemr det att bli, bara känner dte på mig. Kommer sitta som en tönt o vänta på att han ska skriva, det var väl själve fan oxå. Att jag aldrig kan lära mig att inte göra såhär...
Jag vill inte vara patetisk, bara blir så. Men det är klart att jag vill sitta o vänta, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...
Alltså, skolan är hemsk. Vill sluta nu, det är så fruktansvärt tråkigt och löjligt. Och jag ogillar det skarpt. CSI på tv, gillar det men kan inte slappna av o bara sitta o kolla, jobbigt som tusan. Och sen, när det tar slut, då kommer det inte att vara lika intressant att prata med, för då är jag inte svåråtkomlig längre... Kan det vara så?
Jag fattar ingenting, och jag brukar ändå har hyfsad koll, vilket gör mig mer omer lik ett nervvrak.
Var ute o malde till J, han är ganska trött på mig. Märkte det när han bytte samtalsämne så fort jag kom in på detta igen för 5,11 gången.
Nu loggade M in, GUUUUUD vad jag önskar att det var du. Vill veta vad du gör, vill veta var du är, vill veta om du gillar Alladdin. Du har ju syskonbarn, klart du gillar Disneyfilm?
Vad gullig du måste vara med dom, kan se den bilden jättetydligt framför mig. Jag vill inte känna så här för dig, vill inte att du ska dyka upp o göra livet jobbigt....
Nu loggade du in.... Och jag är som offline...
Men ska vara patetisk.. Finns ingen anleding att låta bli...
Loggar in nu. Blodet rusar i mitt huvud!
Guuuuud, vad jag vill at du skriver till mig nu... Måste vara kall, iskall. se om du skriver till mig först... eJAAAAAAA!!!!!!
Det gjorde du, mitt liv är underbart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback