Kär?

Konstig känsla....
Glad men ändå inte. Kär men ändå inte. Pirrig men ändå inte.
Fast klart. Går snabbt, men ändå inte?
Jag fattar ingenting. Allting känns bra nu, men det snurrar i huvudet. Alltså jag vet exakt hur jag vill ha det. Ledig tre veckor nu, sen jobba, sen ledig. Gitt. Umgås med brudarna, kolla R o dricka cider.
Kankse ska börja röka? :)
Har jag ju något att underhålla mig med...
Herregud vad han är underbar. På alla sätt. Men vill inte stressa n i detta denna gången, skulle inte gjort det med förra. Men men, lätt att vara efterkolk, eller som morfar sa, inte. Tsss. Fick förmaningstal om att skaffa kaninen o sen bryta upp o sen inte evta vad som skulle hända. Men inte lätt att veta. Är inte vuxen... bilr man inte förän man får egna barn o barnbarn, och det är fan ingen garanti för den sakens skull.
-Du tänker för mycket... Bara va, känn nu.
Jaja, så lätt att säga, jag är ju tjej. Vi gör så väl?
Men skönt att du säger det, får mig att slappna av lite, inte stressa i alla fall. Och du pressar inte, najs.
Älskar julen, men va fan jag med. Det är det vackratse o mest mysiga som finns. Kan bli en ny tradition... Ajajaj, inte planera!
Men gör det i smyg, det får jag. Berättar inte för någon.
Allra helst inte D. Han blir så arg och tycker att jag är tramsig...
Trams? Ett roligt ord? Hihi. Kanske det kanske.


En liter cola light...Gitt.

Jason Mraz- I´m yours
...bending over backworths just try to see it clearer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback