Det e mycket nu...

Jag vill skicka 100 000 000 sms till J. Jag vill hela tiden prata med honom i telefon. Men vad gör han. Inte hör av sig.... Svara inte på sms. Och det värsta är. Jag tror inte han gör det med vilje, för hade han gjort det hade det varit lättare att skita i honom. Men varför fjäska in sig genom att köpa film o bjuda på det godaste som finns, ostbricka, om han bara vill ha sex. Det e faktiskt riktigt knasigt. Och jävligt onödigt... Varför????
Jag fattar ingenting, kanske det han vill?
Att jag ska bli häxan... Det är nog det han strävar efter...

Ja, till T idag. Verklighetsflykt...
Ska ringa brorsan o tvinga honom att skjutsa mig hem. Kanske oxå tvinga honom att laga god kockmat till mig som bara han kan. Skulle kunna åka till mormor o dricka vin oxå, men det är det där md att lösa problem med alkohol... Kanske bara ska åka till skogen. Och inte göra någonting på hela helgen... Det hade jag gjort om det inte vore så att mor ska ha frukostkalas på lördag morgon. Ska träffa kusinens tjej för första gången, det tycker jag ska bli roligt! Har hört en massa gulligt om henne.

Fan ilandsproblem på gång... Gå till bussen som jag tyvärr måste åka till T idag... Och bli svettig som tusan för det är kvalmigt ute...
Iiiiiiiiiii!

J, nu ta mig fan blir jag irriterad... Om du inte hör av dig idag kommer jag skita i dig o sticka till London o ha en romantic weekend med C.
Och jag hoppas verkligen att han ringer o får reda på att jag är i samma stad, och att han blir helt galen... Förmodligen...


Ciao!

Manu Chao- Denia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback