Åhhh... hemsk dag

Eller det börjar rätta till sig nu, men herreguuuuud vad jag har mått dåligt idag. R var här uppe o sen kom R även hit. Det blev tacos o vin o sen en massa cuba libre... Och det  säger jag idag att jag kan ångra att inte spärren o den vuxna sidan slog in...
Det var iget bra dag överhuvudtaget i staden igår, men det är vad man gör det till.
Kan även vara så att R o R kanske har något på gång. Eller det var väldigt kärvänligt igår i alla fall.
Hhihiihi!
J messade nyss, gillar att han hör av sig o att det liksom pirrar när jag ser hans namn på mobilen.
Han är faktiskt underbar, och det gulligaste är att han rodnar lite när ag säger det till honom. Hoppas att det bara går lugnt och att vi kan träffas ett tag till. Gillar att umgås med honom.
Nu ska jag ta duschet och sen blir det greys o vatten...
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback