ont ända in i benet

Eller nåt. Jag får panik på honom. Vadå en helg utan att prata med någon? Alltså helt ok ifall han hade skrivit eller sagt att han ville vara ensam denna helgen. Men vad gör han. Bara typ , Jag kommer att vara dålig på att höra av mig denna helgen. Va fan betyder det? Nä, raka rör, det e det som gäler. Och den andra tönten ska jag inte ens börja med. Vadå? Ringa o berätta för sitt ex att man börjat träffa en tjej. Eh, okej, vad roligt för dig eller nåt. Amen va fan ska jag svara på det?
Oi va roligt för dig o henne!
Blä. Blä. Blä.
Får reda på ntagningen nästa vecka. Om jag inte kommer in vet i fan vad jag ska hitta på för nåt. Det känns sådär kul att min sitution nu är husvagn o et rörigt privatliv. Tur att jobbet går bra i alla fall. Annars hade det varit redigt kaos i mitt liv. Typ vara skitpatetisk o gå o vänta eller gå promenad där han brukar gå. Alltså jag inser oxå vad det betyder. Jag är kär. Detta ska jag aldrig erkänna, speciellt inte inför honom. Då får han ett ännu större övertag än vad han redan har. Det e helt helt sjukt. Och jag vill inte vara det. Han är en mansgris o självgod och helt jävla underbar. Snygg sexig o rolig. Önskar att han inte sagt att vi inte skulle vara tillsammans men fortsätta att träffas. Bättre att han skiter i mig helt o hålet. Dissar mig.
Nu blir det sovet, om jag kan somna. Har även blivit en hel del för mycket vin. Detta för att dämpa lite tror jag bestämt. Slut på det o fram med träningsskorna, inte orka. Snurrar i huvudet för mycket. Jobbigt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback