Nu känns det ännu bättre

Vet jag har tänkt på det. Innan när jag var singel i fem år hade jag inte så mycket att bekymra mig över, det mesta var glatt o kul. I ett förhållande blir jag en torris, som isolerar mig och blir grå o tråkig.
Denna gången kommer det att dröja innan jag blir den torrisen igen. Och han som jag blir det med ska fan vara nåt extra. Och han kommer att få kämpa för det oxå.

Idag, andra dagen på semesten. Var o shoppade med F hela dagen igår. Lunchade på en grekisk resturang. Alltså, sämre service lär du få leta efter. Hade lust att be dom ta sin mat o stoppa upp den efter att jag fått vänta i 30 minuter (på lunchen) på maten, samt att det var en rotfyllning. Vem fan blir mätt på nåna salladsblad o en bit kyckling. Skämmas skulle de:)
Men shoppingen var det absolut ingen fel på. Herregud va grejer jag köpte. Men fina är dom. Vill ha en spegel bara så jag kan se dom hahaha.
Skickade in en annons om lgh idag. jag kan inte bo med R i ett halv år. Det blir inte bra. Och trångt är det redan här. Jag är så sugen på att fixa till mitt eget, och nu kan jag ju det. Plus att jag vill ha kvar Putte. Så det måste lösa sig med bostad.

Ska strax ut o springa, sen blir det en lång o härlig dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback