jasså, det blev så här

haha. Ja det kan man fan inte veta hur det skulle bli. Karlskrona med R. Lovely. Jag gillar det. Jobba sex månader och sen skola? Eller fan jag ska inte planera, det blir aldrig som man tänkt sig.
Gotland besöktes hos bror förra helgen. Herregud va roligt vi hade. Vadå konstverk? Ingen grill...
Visby natt; Dyrt, mycket folk o dålig lokalförbindelse.
Visby dag; Dyrt, mycket folk o bättre lokalförbindelse samt underbar miljö. Som grekland nästan!
Undrar om det blir något med det? Hon säger det, men men. Får väl se det.
Träffar inte J längre. Har inte pratat alls med honom.
Jobbigt 1; Ser kläder som skulle passa hans stil supermye.
Jobbigt 2; Grabben har verkligen den snyggaste kroppen o dom snyggaste ögonen o den snyggaste stilen som jag lagt märke till på tre år. Så jobbigt att komma över detta o se förbi detta faktum.
Ärligt talat, va fan skulle jag träffa honom för från första början.
Jeje, gillar mitt singelliv. Börjar reda upp sig allt nu och jag kan börja njuta istället. Alltid fel tid med dig J, du skulle bara veta. Tredje gången gillt kanske?:)
Promenad nu, duschet o sen film o fåtöljmys(soffan kommer inte förän i september) ensam. R är iväg över helgen så här ska det härjas!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback