Tjolahopp

Japp, nu är det bestämt, det blir inget sthlm. Faktiskt ett stort ok som lyfts från mina axlar. Sen klart att det hade varit roligt som fan och kult att se dem.... men men.
Vissa saker är viktigare här i livet. Eller hur? Ex, frid i hushållet och ett hälsosamt förhållande. Klart såna saker som jag prioriterar.

Åker till T i helgen, blir liten sväng till M för bokrean, sen kan det nog också bli en fika. Det känns riktigt roligt faktiskt, var ett tag sen jag var där. Saknar mor o far mycket.
R åker vi nog upp till i april, kanske mars. Får se vad budgeten säger.

Var i skolan idag, han naturläraren är ju bara för härlig, synd att det inte finns sådana lärare i alla ämnen.
Lite tråkigt med alla dessa glin som är där, fast det har blivit bättre tycker jag nog. Imorgon blir det städa av, och kanske till och med lite lab.rapport.

Ikväll tittar jag på vänner 19 och äter lindhs mintchoklad. Gitt!

Lisa Miskovsky-Little bird
"fell in love with Mr setting sun..." 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback