This is me having boooooring

Det kunde du väl inte lista ut... När man bloggar femhundra gånger per dag plus att man skriver typ aaaaaaaaaslånga inlägg varje gång...

Var nere o hittade faktiskt två koftor. Lite sådär korallröda var dom båda två. Bättre färg till mig, ser bara blek ut i sån där hemsk julröd. La undan dom tills imorgon så får vi se...

Träffade en arbetskamrat på h&m, detta är ett fenomen som jag fortfarande inte vant mig vid. Jag älskar att gå i städer där jag inte känner en endaste kotte. Jag har musik på full patte i öronen o leker tuff o bara glider omkring. Shit va fint det e!
Men så just när jag slirar runt koftorna inne i affären så står hon där. Och bara HEEJ! Mmm, hej hej. Sen fortsatte jag gå, en liten bit, o hann tänka fan va taskigt o inte stanna. Så då låtsades jag att jag behövde lite bearbetningstid... Haha. Och vände mig om och var mitt eget glada o trevliga jag. Det är det som e grejen, att det tar en stund för mig att komma tillbaka till verkligenheten när jag e där.
Jeje.
Men är det lönt o flytta 20 mil hemifrån o så kan jag ändå inte vara anonym. Måste kanske flytta längre... Eller utomlands. Kan som sagt bli Umeå nästa, där tror jag inte att jag känner någon... Än.

Nähä, om jag skulle frysa in resten av morotskakan... Den var ubergod, så det e nog bäst jag städar undan den. Hehe. Undrar ifall R fortfarande sover? Kanske är hon sugen på en film? Ska ringa. NU.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback