Söööööndag=Slööööödag

Igår var jag superduktig. Städande undan o var i staden o inhandlade lite grejs på fm. Handlade en jacka! Jag är faktiskt kär i den. Marinblå parkas. Inhandlade även en mössa, som jag har letat efter denna mössa! Bror har fått ha sin gröna utlånad ett antal gånger till mig...:) Men haha, nu har jag en egen svart. FIN!

Sedan tog jag mig kragen o drog iväg till gymmet. Det var jag INTE sugen på igår, men tjo vad bra det gick. Cirkelpass o jag tog i så jag trodde tröjan skulle spricka...;) Nja, kanske inte riktigt. Men duktig kände jag mig när jag spatserade därifrån.

På kvällen kom R o hennes Syrra R hit. Lagade hemmagjord pizza o snackade litta skit. Vi skjutsade henne till tåget o sedan inhandlade lite nyttiga snacks, det var mycket bra gjort!

Idag ska jag städa o greja för ska ha finbesök ikväll. Mor lilla kommer o ska fira in det nya året i Blekinge. Så nu ska jag gå o äta frulle o sedan kolla på Att Återvända med Penelope Cruz. Ska baka morotskaka idag har jag bestämt mig för...Mums.
Mor ska ta med mina muffinsformar! YES, äntligen ska jag kunna baka höga fin fina american cupcakes.

Så, tjo så länge.

Jag drömde om honom inatt. Igen. Det var en underbar dröm...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback