No way José

Idag har jag varit sociale-Bettan. Var först hemma hos F o fikade, lekte lite med hennes urgulliga katt:) Sedan vidare till nästa stad o träffade L. Trevligt värre med glögg o hemmabakade pepparkakor o kanelbullar....
Mums filibabben.

Nu ikväll åkte jag hem till min bättre hälft o käkade kebab o snackade skit. Tröttar ut henne med mitt FF snack! Haha. Men hon får säga till när det blir för mye;) Jag vet inte vad som flugit i mig, men jag e inte trött. Ett enda dugg! Kasst. Menar klockan e ju fan två på natten, men jag e pigg o skulle kunna tänka mig att ut o dansa litta eller nåt. Hehe. Men ska spara dansen i benen till nästa helg... Mohahaha. Drittekul ska det bli!

Den reklamen om svamp i underlivet e fantastiskt rolig när hon dansar omkring o sjunger o pojkvännen o hans två polare kommer hem. Skrattar lika mycket varje gång.

Och till sist. Onekligen e ett underbart vackert ord som jag älskar att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback