Lite sent, men ändå...

Har kommit på en annan bra grej som jag skulle vilja önska mig såhär lite sent...
Från barncancerfonden.se och halva beloppet går till fonden, Grejt jue!
image66

Har nyss svängt ihop en morotskaka. Funderar på att bjuda min favorit o G imorgon på jobb. Får se ifall jag hinner fixa god glassyr, annars får jag bjuda henne ensam:)

Vaknade klockan sju. Pigg o kunde inte somna om. Hur fan ska det bli om jag får barn, typ uppe innan dom?! Kanin var fantastiskt roligt haggig imorse när han skulle få mat, hoppade upp o satte sig i matburken o började kränga... Haha, supersöt!

Igår var det julklappsutdelning på jobb. Blev ett presentkort på Bokia, passar mig fin fint!

Hade även mottagit ett sms klockan två inatt. Jag ska lägga ner detta nu, jag har bestämt mig. Jobbigt o omständigt, rubbar min viktiga nattsömn...Dessutom.

Annars kommer dagen bestå i träning. Ska dra dit o placera mig på löpbandet. Svettas, svettas, svettas är målsättningen idag.

Sen kan det bli en film. Är väldigt sugen på ett drama... Tips?

På söndagkväll drar jag hem till Skåne. Ska bli så mysigt o skönt att träffa alla o äta god mat!
Hoppas mormor har gjort ättik o löksill...:) Gottigott.

Imorgon ska jag hinna med att träna, betala räkning, kolla oljan på bilen o sen se ifall jag kan hitta en fin julig kofta, kanske skulle gå o kolla idag o lägga undan den i såna fall...
Kanske även skulle hinna med den där julgranen imorgon... Tur jag vaknar så tidigt:) Hehe.

Jag älskar vackra saker.
Nu ska jag ut på vackra-saker-jakt.... Hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback