Life is GREJT!

Var o jobbade ikväll. Jobbade med min favorit R o min favorit nr 2 G. Haha, han kan få en att få bättre bara genom att skratta. Jag älskar såna människor, de är helt underbart att ha den förmågan ju. Supergo e han. Inget mer med det, bara har så himla roligt o att jobba går som en dans när jag jobbar med honom. Inte för att vi känner varandra särskilt bra, men vi tänker väldigt lika. Jag ska jobba med honom nu hela helgen.
Träffade ¤ oxå. Hihihi, han e fin. Satt där o flinade hela tiden... Som ett fån. Hahaha, jeje, jag bjuder på det.

Var o skulle lämna tillbaka filmen, glömde ju den i förmiddags. Så jag lämnade ju den lite sent nyss... Men hur charmig var inte han (foo fighters kopian) som var där inne på biljardcafeet... Hehe. Jag bara; Jag vet att det är lite sent, ska jag betala för det redan nu? Med mitt bästa leende...
Så säger han, nä det e lugnt... God Jul! Hihihi, åååå va mysigt, blev glad enda in i hjärtat.

Så nu ska jag kolla sista av Bruce the Almighty o sen sova.

Förresten, tog in granen idag... Hihihi, ååååå va fin den e , men sne... R skulle kanske komma hit senare o hjälpa mig lite med det, o T var i Gränna o hämtade sin bror som bor där o då köpte han fin fina polkagrisböjar till min gran, han e fin han!

Längtar otrooooooligt till söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback