Jag visste det!

Men hoppades likförbannat. Varför?
Jag blir trött på mig själv...

Så. För första gången i mitt liv ska inte jag ta första steget. Jag ska sitta som en tjurig gammal nucka o vara bitter tills han tar steget.
Så känner jag nu. För att sätta ord på de andra känslorna. Irritation. Besviken. Lurad.
Men heeeeey, jag repar mig... Måste bara få ut det ur systemet...
Jaha, vad göra nu då... Detta var ju det jag sa till dig igår R. Iknewit!

Okej. Så. Nu ska jag sluta. (Ett tag i alla fall...) Hujedamig va mörkt det e ute såhär dax nu.. Tycker faktiskt att det kan ta o komma lite snö nu. Eller hellre mycket egentligen, så att det ljusar upp lite. En hundring på att snön kommer i mars o stannar till typ juni... Blä.

Nu ska jag dricka mitt te o tycka synd om mig själv lite. Ciao!

Nu kom det igen... Helvetes förbannade skit. Arrrrr. Vad din tränare skulle göra med dig, du skulle bara veta vad jag kan göra med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback