ivegottomr

Jaha, då var träningen avklarad. Men ärligt, vad är det med mig? Skulle ju löpa på bandet. Var hamnar jag? Som vanligt bland vikterna... Fan fan fan. Jag måste sätta fart på fettförbränningen, och kondition, dvs. löpbandet o spinning. Ska ta tag i detta for real efter julafton, lär ju inte hinna det i helgen eftersom jag jobbar...

Är för övrigt inne i ett spinn, gillar ej att träna ensam för tillfället. Bull. Detta ställer till det lite eftersom jag liksom jobbar som jag gör, och ingen som jag känner bor här förutom R o henne kan jag ju inte klänga på hela tiden.

Och en annan sak, som hänger ihop med det. Tror att det kan vara så att kroppen börjar vänja sig vid detta program... Dvs. Bara står o stampar, händer inge med kroppen...

Ahhhhhh. Måste hem o få råd o tips av Far.

Nu ska jag käka litta. Lutar starkt åt chili con carne, utan bönor... Haha. Så Chili. Bra mit proteiner. Hon den där Bloggerskan, D... hade skrivit ett recept på hemmagjord ostkaka, mums filibabben. Den ska jag göra imorgon. Kollade föresten oljan. Biljävel. Måste fylla på... Så den inte börjar ticka som innan... Bilar e ett skit. Önskar ibland att jag inte ens hade körkort.

Börja simma? Mmm, det e fint det.

Norrlänning. Jag tänker skita i dig. Du har fått det helt om bakfoten om du tror jag e en sån brud...
Det värsta e att jag e likadan, du har somnat om, full fortfarande när du svarade...

Merde!

In i duschen o sen ner till staden för koftletande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback