Helgen

I stort.

Fredag, jobbade till halv fyra. Hämtade växt+hund. Hem till L o lekte med lilltösen lite, stack o hämtade thai satt o mös i soffan. En superduper go fredagkväll!
Hela lördagen gick åt till planering o fixning av lgh tills gästerna skulle dyka upp. Blev paj lagad o sallad fixad, ostarna framplockade o därefter allt fint upplagt (på den nya fina hyllan i köket).

Blev en bra o trevlig kväll, lugn sådär skönt soft. Var ute en runda, konstaterade att vi inte tyckte det va kul o gick hem igen:) På söndagen blev det goe frukosten o soffslapp tills J&J  begav sig åter till Skåneland.

Var helt o totalt slut på kvällen, började kolla Kill Bill men somnade vid 19. Vaknade till 21, gick o la mig, vaknade åter vid 4 o pigg som en mört! Hmm... Vad göra uppe fyra en måndagsmorgon tänkte jag o somnade om...:)

Imorse, ut med hund o därefter lämna tillbax honom, J sa till mig idag när hon började att han var helt slut, typ låg o degade i en hörna, ja var nog längesen han fick så mycket motion...:) Han var i o badade i ett iskallt hav i lördagsmorse. Fy fan va kallt, knashund:) Blev typ frost i pälsen, var rädd han skulle frysa så tvingade honom springa hela vägen hem:)

Var o jobbade idag, lung o skön dag, härligt o ha det. Därefter hem o städade o diskade undan. Sen blev det boxning med R. Grejt! Sitter här o softar i min fina o sköna soffa, ska kolla My name is Earl o sen slaffa. Börjar inte förän 15 imorgon, sååååå skönt!

Och till sist, men det e fantamej det viktigaste. Det är Löning på Fredag! Mycket MYCKET efterlängtat!

Detta blev sist visst... Jag e nervös. Torsdag. The day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback