Fy fabian

Idag har jag varit en trött brid.
Herrejesus va roligt jag hade ute igår. Jag satt som sagt hemma först. Men var sugen hela dagen på att gå ut.
Så bestämde att bror skulle ringa när dom kom till stan, klockan blev tio, och elva o sen gick jag o la mig. Tröttnade alltså på att vänta. Skulle precis släcka lampan när han ringde. Ner o sminka o fixa, 4 min.
Måste vara nåt Rekord?!
Till en fest. Ut. Magget där det var snorungar. Så sprang (bokstavligen) till Kristall. Där var det drittekul. Fast bror gick hem. Så vem fick jag festa med? En som jag aldrig träffat innan igår, fast superkul, och en som jag nog skulle kunna överväga att gifta mig med. Vilken kille. Mysig o genomsnäll.
Gick med dom o käka o sen hem.

Idag gick vi till M&M. Drack mormors hemmagjorda goda glögg o åt en massa god julkaka.

Surade på lillebror för att han inte umgås med mig. Sina vänner kan han ju träffa alltid. Blä.

Och är för övrigt lite negativ idag. Längtar hem. Längtar efter närhet. Av den ende denna veckan;)
Får väl se hur det blir nu till helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback