Fredag hela dagen

Ååååå va skönt att det e sista dagen idag. Sen ska jag relaxa i tre dagar. Planerat inför helgen.
Fredag; Slutar tio, se klart Idol o sen hem för att slappa lite, ta ett glas vin o njuta av helgen.

Lördag; Kolla Kickboxning klockan elva? Tror jag åtminstonde, jag vill supergärna. Det hade kunnat vara så att jag hade tyckt att det varit en mycket rolig träningsform, jag gillar det!
Inhandla till bakeriet, och matlagningen. Bjuda på middag...? Kanske. Får se. Jag är nervös över det. Vet inte hur jag ska kunna lirka mig ur det... Vill jag ens göväll vad som händerra det? Hmm, får se ikväll.
Sen ska jag köpa mer färg o spraya klart köksluckorna, dom blev svarta o superfina!
Ev hem till A o dricka lite vin, får se om jag orkar vara social eller ej.

Söndag; Ska jag träffa F o fika o sen kan det bli något mycket trevligt på kvällen. Återkommer.

Måndag; Beror helt på söndag:)

Tänker mycket. På dig. Undrar ifall du vet vad du gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback