Fantastiskt

Är det så här det ska vara? Jag tycker att det underbart. Och otroligt jobbigt o stressande. Eller inte stressande kanske, men lite nervigt så där. Jag har all anledning i världen att vara nervös tycker jag:)

Haha, på mindre än tre dagar har jag fått höra att jag ser gammal ut tre gånger. Aaaaa.
Vadå gammal? Fan va taskigt. Jag e ju 22!!!!
Kanske borde sminka mig när jag jobbar? Hehe.

Jag brinner! Inte bokstavligen. Hihi. Men innuti. Ska jag hoppa  eller stå kvar o vela på stegen, det e frågan... Får fundera ett tag till:)

Var på ett skitroligt pass igår. Bosu. Kände mig som en liten tös, man hoppade omkring på bollen och studsade runt i en timme. Skrattade hela tiden. Hihihihi.

Jobba tre dagar till sen blir det FEST!

Bubblar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback