Au jour

Har jag varit o inhandlat en skiva till mitt kök, mera färg och en julgransfot. Najs.
Var o tränade ett pass med snygg-Daniel som instruktör. Det var absolut inte helt fel, jobbigt, svettigt men skönt. Jag funderar på en annan sak. Ta SM-guld i Kickboxning. Jag undrar om det går.
Hmm. Hahaha. Coolt det hade varit.

Lagade lite god pasta nu ikväll. Nu blir det snart B&J. Gottigott.

Träffade Honom igår en liten liten stund. Jävlar säger jag bara;) Tur att R oxå var där annars hade jag kunnat hoppa på honom. Mums. Jag vill vill vill vill träffa Honom. Nu.

Lägger upp lite bilder på julstämmningen från Skåne (o en svullabild på mor min hehehe) o på Kanin.
Han e sååååå söt!

                   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback