Ååååå neeeeeeeej

Tidig morgon idag. Äter lite gröt o väntar på att kaffet ka bli klart. Hinner då som vanligt gallopera iväg i mina tankar. Ska minsann vara riktigt duktig o tvätta o städa ur bilen idag innan jag kör iväg. Det e faktiskt riktigt duktigt.
Lyssnar för tillfället på följande artister.
Lisa, Tracey, José, allt akustiskt. Dvs. Kärlekslåtar. Aaaaaa. Åååååå Neeeeej
.

Ja i alla fall. Ska på Box med R idag. Saknar henne supermycket. Hon e ju min familj nu. Blir ju att jag träffar henne mer än den blodsbundna... Tänkte försöka vara uppe innan fem. Måste städa o plocka undan o fixa med Kanin. Klippte klorna på honom igår. Gud va han e duktigt. Borde fått godis, men jag e hård. Inget sånt fjant till min goding. Kaninchoklad, va fan e det för skit. Idiot som kom på det. Lite kel o sen in i buren.

Älskar denna.
Ben Harper- Forever
Underbar melodi mellan verserna.

Undrar om jag egentligen är en obotlig romantiker? Jag tror innerst inne på den eviga kärleken. Fast just för tillfället har jag gömt det där långt långt inne. Gifta sig? Det är frågan. Vill jag det? Alltså, borde inte grubbla över det än, eftersom jag e singel...:) Haha. Men ändå. Lägger ju bara en massa pengar på ett stort jippo för att visa alla andra att vi älskar varandra. Jag vill ju så mycket annat. Ex på min STORA önskelista.

Segelbåt. Eller motorbåt. Okej. En segelbåt och en motorbåt (var ju den STORA listan detta).

Ett fint litet "gårdshus" vid stranden.

En husvagn. Haha, det bara måste jag ha.

Ett välbetalt jobb så jag bara behöver jobba 50-75%. Neorukirurg har jag funderat på...

En weimaraner.

Resor till både ditt o datt. Hur mycket som helst jag vill se.
Och då kommer det liksom lite i hand här... Ett hus i Italien. Och Frankrike.

En maxda RX-8 mattsvart med svarta fälgar.


Ibland önskar jag att att jag sket pengar. Inte för att jag skulle vara lyckligare men det hade underlättat en hel del.

Nu e kaffet klart sen länge...

Rapporterar from Blekinge next time.

Default- Wasting My Time






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback