Underbara älskade

Den har jag precis sett, jag brukar iofs gråta åt de flesta filmer men denna tog priset. Jag hade gråtlkumpen i halsen hela filmen igenom...

Bror är på G marknad. Ja var ska sleven va?
M tjatade hela dagen på att jag skulle följa med men jag vet vad som hade skett.... Samma som sist. Jag bra i gasen på fredagen, sen imorgon inte så rolig på 25 års festen.
Plus att jag ska kolla matchen tror jag. Imorgon är hela dagen spikad... Blir bullar på morgonen på verandan, sen till mormor o morfar, för att sedan ta matchen på vägen hem...
På söndag ska jag inte vara bakis, utan ska kolla innebandy, i got to mister!

Senare blir det kanske film M? Jag vet inte om det är en bra ide men va fan, det är väl ingen som dött av.
O va gör det om 100 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback