Sååå söt han e

Grannen alltså. Jag vill inte flytta härifrån så länge han bor här...
Hihi. Och var är han ifrån? Skåne, såklart! Det e najs!
Men han har flickvän... Blä.

Idag blir det snart fika med mormor o morfar, dom kör inom när dom åker från gotland. Senare blir det kyckling o stekt pot o rödvinssås. Det är oxå riktigt najs!
Och såklart Harry Potter.

Pratade med J innan. Undrar ifall jag ska kläcka nyheten att jag ångrat mig och skulle gärna vilja träffa honom igen, sådär kravlöst...
Kanske senare. Vill egenligen inte att han ska få övertaget, men det har han redan så bara at finna sig i det.
Snart kommer favvisen hem, vi va o käka glass igår, det va riktigt gott, men båda mådda illa när vi gick därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback