Musiken

Fixade med den igår. Han ville att jag skulle bjuda på mat? What? Om jag går hem till dig är det väl för faaaaan inte jag som ska bjuda på mat. Jag ville ha kaffe och då kunde jag få snabbkaffe för han ville inte sätta på en kanna. Alltså. Jag kan få ryck för mindre. Skönt att jag gjorde slut på den skiten. Hehe.

Hur svårt ska det vara att hitta en lägenhet i denna staden? Hmm, tydligen skitsvårt.

Idag blir det Glass på G. Det e najs. Med min favorit nu, R. Hon har iof varit det ett tag nu. Men det känns skönt att ha en favorit, att skämma bort lite o sånt där. Hihi.
Nu; Diska undan all jävla disk, tråkigt.
Sen; Kolla Delirious med Eddie Murphy o se om den e så jävla rolig som han säger...:)


Ps. M messade igår, pratade allvar med Bror o sa att det inte finns något anledning att vara sur på honom. Han skiter ju faktiskt i det helt o hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback