Jag Vill!

Jag vill vill vill ha en egen lgh. Ska åka o titta på en redan på måndag, verkar lite för bra för att var sann dock, men vi får väl se vad det blir av det.
Jag vet i alla fall redan att jag vill ha en Ektorp Blekinge vit Schäslong från IKEA. Den e så fiiiiin. Och i denna ska jag hela hösten sitta o mysa med en bra bok och mitt favorit te.
Det ska bli underbart. Och lille snuttis ska följa med till K. Hihihi, han e så go. Fast kastreras ska han, har gått bergsärka här hemma och huggit efter mor o far. Hehe. Ja det e min kanin det.

Har varit med Far på Maxi idag, riktigt trevligt. Han hatar när jag e med. Jag är så störig. Det första som hände innan vi ens kommit iväg var att jag råkade paja dammen i trädgården. Han bara; Ska du följa med o titta så fin dammen har blivit innan vi åker.
Jag; Javisst!
Vad händer?
Jag råkar trampa på en sten o dominoeffekt utbryter, och innan jag hunnit säga fiskdamm så har typ hela ena sidans stenar rasat ner i dammen.....
Oooooops. Förlåt Far....

Idag blir det mys med familjen och god mat. Imorgon party med brudarna. J fyller 25 och hon o A har hyrt lokal där det ska festas hela natten lång.

So long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback