Idag

Har jag varit helt sjukt effektiv.
Städat bilen, blivit hejad på av både den alltid lika glada brevbäraren och den alltid lika glada sopgubben.
Tvättat en MASSA tvätt! Skönt att kunna hänga ut, det blir så snabbt torrt.
Städat rummet.
Städat till kaninen.+ gullat med honom en massa. Gud va go han e.
Powerwalkat på landet. Men mitt på vägen var det översvämmning så fick traska lite ute i det nyskördade fältet...
Fått ett extrajobb på djurpensionat. Det är sååå roligt. Jag var glad i en timme typ när han ringt.

Och snart fortsätter denne goe dagen hos J. Hon bjuder på vin o ost i sin mysiga lägenhet. Dit hade jag kunnat flytta närsomhelst. Där e superfint.
Så, snart kommer S o hämtar upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback