det var på tiden




favoritplatsen
image13


Jag fick mina bilder överförda från la mobilia till datorn.
Nu ska de uppdateras!!! Hela sommaren typ. Eller nästan.



         
                

          paddling med bror



Idag ska jag kanske få en lägenhet. Jag vet 17.00. Uppdatering kommer ske. Jag VILL ha den såååååå mycket.

Imorgon åker bror till Greece. O sweet lord. Jag vill oxå.

Jag har börjat dagdrömma en massa. Det gör jag alltid när jag e ledig för mycket. Jag gillar det dock så jag önskar att jag är  ledig lite mera:)
Jag drömmer om att hyra ett hus i Frankrike eller Italien under våren. Ett sånt där gammalt, nästan nergånget. Som det finns såna stora svarta spindlar i överallt. Såna där murgröna eller liknande klängiga växter växer på väggarna.
Jag ska därför titta på en av mina topp fem bästa filmer idag. Under the Toscan sun. Den e romantic o fyller upp mina drömmar om detta huset till våren.
Dröm nummer två är just nu denna lägenhet jag nämde innan. Jag har stora planer på den.
Jag ska dock hålla låg profil tills jag vet denna gången.

Nu over till alle de bilderna som jag skulle lagt upp innan.



                                                                    

                   gotland. R o R i en rauk.                                  snogeholm. R utanför the husvagn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback