Det håller i sig

Vädret. I like.
Ska snart ut o sola lite, kommer väl att svettas isönder o samman men men. Vad gör jag inte för att bli pepparkaka?
Idag, hunnit att gå en rask promenad, lagat supergod qournfile me kanel o gula russin. Sak ringa far snart o fråga om pengar...
Ja så är läget, det e riktigt illa. Men visst är det typiskt att pengarna liksom klumpar ihop sig?
Först har jag inget sen har jag inget o sen rasslar det jävlar till. Hehe.
Den där lgh... Fy satan vilken sunkis. Amen alltså?? Vadå nyrev kök o badrum, ja typ för 10 år sen eller vadå?
Ska fixa ett usb idag oxå, så kan få min musik av mannen i R. Den e ju oxå ett exemplar...
Annars blir det planering av den nya tatton o helgen me robert wells o grillning i trädgården med päronen. R ska följa med o hoppas hopas på sol så hon får följa med till bästa playan i skåne.
Giiii.




Ögongodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback